zondag 5 december 2010

wachten op de Sint


We zetten ons schoentje klaar!
Welke schoen kies jij?
Een grote of een kleine?
Even kijken...






Daar komt Sint Samuel.


Gelukkig heeft hij ook Pieten om hem te helpen.



Kijk zwarte piet, dit wil ik hebben.




Ik ben nog aan het kiezen, welke schoen ik zou klaarzetten.


Théodore weet het al.


Een leuk boekje, zal ik even voorlezen?
Het paard van de Sint is ziek.


En dan aan het werk,
we maken zelf een schoen om klaar te zetten
voor de Sint.



Even kiezen wat we willen, en maar knippen!


Oei, de zwarte pieten hebben hun voeten niet geveegd nadat ze door de schoorsteen kwamen


En heel de klas overhoop gehaald!!




Dag mama, tot straks


Joy helpt alvast alles weer netjes te zetten.



We versieren de zak van zwarte piet





Even passen,
zouden deze iets voor mij zijn?


Ik heb twee voeten!


Ja hoor, zie maar net echt.



We maken een puzzel



vreemde schoen, vind je ook niet?


Eentje met veel kleurtjes, zo heb ik hem graag;




Pieten veroveren de klas






We tekenen met houtskool.





Bijna even zwart als zwarte piet


Dan maar wassen dat mama het niet ziet.


we boetseren allerlei ...




maar waar zit de echte deugeniet


En alles in de zak van zwarte piet








Nu nog de veters en dan is ons schoentje klaar





Kom maar langs Sinterklaas, wij zijn klaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten